Despre Learn-ID - misiune, domeniile şi tematica de cercetare Proiectele derulate sub egida Learn-ID Newsletter Learn-ID - știri și informații de specialitate Resurse pentru profesioniști și persoanele interesante de domeniul dificultăților de învățare
  • Proiect finanţat în cadrul acordului de colaborare ştiinţifică şi tehnologică dintre Academia Română şi Valonia Bruxelles International (WBI) - Fondul Naţional de Cercetare Ştiinţifică
    • Titlul proiectulului în limba română: Efectele transparenţei codului ortografic şi ale capacității de procesare fonologică asupra învățării limbajului scris: o comparație între vorbitorii de limbă română şi franceză
    • Titlul proiectului în limba franceză: Effets de la transparence de code ortographique et des capacites de traitement phonologique sur l' apprentissage du langage ecrit: une comparaison entre locuteurs roumains et francophones
    • coordonator România

 

  • Rolul screening-ului trăsăturilor callous unemotional (CU) în practicile educaţionale bazate pe dovezi ştiinţifice la copiii de vârstă şcolară mică cu/fără dizabilitate intelectuală - Conf. Univ. Dr. Roşan Adrian Marian

 

  • Deficitul de memorie de lucru în tulburările specifice de învațare la matematică - Lect. Univ. Dr. Carmen David

 

  • Probe de evaluare a abilităţilor de citire şi a TSI
    • Grupul de cercetare: Prof. univ. dr. Adrian Roşan, Lect. univ. dr. Carmen David, Lect. univ. dr. Cristina Bălaş-Baconschi, psih. clinician Lorana Gavril, psiholog clinician Adela Valesăsan

 

  • MT-2. Probe de lectură MT-2 (Cornoldi şi Colpo, 2011, 2012) - Prof. univ. dr. Adrian Roşan, investigator principal

 

  • DDE-2 Bateria de evaluare a dislexiei şi disgrafiei de dezvoltare - DDE-2 (Sartori, Job, Tressoldi, 2007, 2014) - Prof. univ. dr. Adrian Roşan, investigator principal
Sunday the 24th. Laborator de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare - Joomla Templates