Despre Learn-ID - misiune, domeniile şi tematica de cercetare Proiectele derulate sub egida Learn-ID Newsletter Learn-ID - știri și informații de specialitate Resurse pentru profesioniști și persoanele interesante de domeniul dificultăților de învățare

Conferința Internațională ”Tulburările de învățare: evidențe științifice și abordări pragmatice”. Cluj-Napoca, 26 mai 2017

 

Informații despre conferință

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Workshop ”Les troubles spécifiques de l’apprentissage du langage écrit des modèles théoriques à la prise en charge" susținut de Prof. univ. dr. Martine PONCELET, Cluj-Napoca, 25 mai 2017

 

 Informații despre workshop

 

 

 

 

Workshop "Diagnostic şi evaluare în tulburările specifice de învăţare. Practici curente şi demersuri validate ştiinţific." Cluj-Napoca, 24 martie 2017

 

Informații despre workshop

 

 

  • Evaluarea dislexiei în practică - Eva Ráduly-Zörgő, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educaționațională Cluj / Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca

 

 

 

 

 

Conferința Națională "Screening, diagnostic și evaluare a tulburărilor/dificultăților de învățare. Spre un demers validat științific" 21 mai 2016

 

Informații despre conferință

 

  • Probele de evaluare MT (Cornoldi & Colpo) studiu pilot - Adrian Roşan, Carmen David, Cristina Bălaş-Baconschi, Lorana Gavril, Adela Valesesan, Departamentul de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca

 

 

 

 

 

 

 

  • Abordarea dificultăților de învățare în context școlar - Florentin Remus MOGONEA - Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic - Universitatea din Craiova

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Articole

  • Rosan, A., Frick, J. P., Gottlieb, A. K., Făşicaru, L. - Callous-Unemotional Traits and Anxiety in a Sample of Detained Adolescents in Romania, Journal of Evidence-Based Psychotherapies, Vol 15,1, 2015, p. 81-97.
  • Roşan, A. (coord.)(2015). Psihopedagogie Specială. Modele de Evaluare şi Intervenţie, Editura Polirom, Iaşi, 575 pagini.
  • Veștemean (Fritea), I., Fritea, R.V., (2013), Can Motivational Regulation Counteract the Effects of Boredom on Academic Achievement?, *Procedia-Social and Behavioral Sciences*, Vol.78, 135-139 (ISI Proceedings)
  • David Carmen (2012). Working memory deficits in Math learning difficulties: a quantitative meta-analysis, International Journal of Developmental Disabilities , vol. 58 (1), 2012, Print ISSN: 2047-3869, Online ISSN: 2047-3877, http://dx.doi.org/10.1179/2047387711Y.0000000007.
Wednesday the 22nd. Laborator de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare - Joomla Templates