Despre Learn-ID - misiune, domeniile şi tematica de cercetare Proiectele derulate sub egida Learn-ID Newsletter Learn-ID - știri și informații de specialitate Resurse pentru profesioniști și persoanele interesante de domeniul dificultăților de învățare
  • Rosan, A., Frick, J. P., Gottlieb, A. K., Făşicaru, L. - Callous-Unemotional Traits and Anxiety in a Sample of Detained Adolescents in Romania, Journal of Evidence-Based Psychotherapies, Vol 15,1, 2015, p. 81-97.

 

  • Roşan, A. (coord.)(2015). Psihopedagogie Specială. Modele de Evaluare şi Intervenţie, Editura Polirom, Iaşi, 575 pagini.

 

  • Veștemean (Fritea), I., Fritea, R.V., (2013), Can Motivational Regulation Counteract the Effects of Boredom on Academic Achievement?, *Procedia-Social and Behavioral Sciences*, Vol.78, 135-139 (ISI Proceedings)

 

  • David Carmen (2012). Working memory deficits in Math learning difficulties: a quantitative meta-analysis, International Journal of Developmental Disabilities , vol. 58 (1), 2012, Print ISSN: 2047-3869, Online ISSN: 2047-3877, http://dx.doi.org/10.1179/2047387711Y.0000000007.
Sunday the 24th. Laborator de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare - Joomla Templates